niedziela, 27 stycznia 2013

No i po feriach...

   Jak tam u Was? W Wielkopolsce ferie dobiegły końca. Jeśli czytasz mojego bloga i Twoje ferie zaczęły się w piątek życzę Ci dużo radości w ten czas i masę wypoczynku - głównie takiego psychicznego bo o fizycznym to nie ma mowy, tego nie osiągnie się w 2 tygodnie (: . Moje ferie? Mega. Mogłam zrobić więcej, mogłam zrobić lepiej. Ale powiem Wam, że wypoczęłam, serio. Chyba znalazłam trochę motywacji, ale ciii... nie chcę zapeszać. 
   Ferie były owocne w ciastka, tartę z bananami, 128 zadanek z chemii i 84 z biologii - czadzik. Na dodatek podczas dwóch wizyt na lodowisku nie wywróciłam się ani razu. 

Trochę zdjęć  :


 Tak zacieszam kiedy obczaję jakieś mega zdjęcie. (Tu jarałam się wieszakami z Home&You)

Koncertowe : Przytuła & Kruk



   Uwaga ! Uwaga ! M. obcięła włosy ! Wygląda cudnie ! Obiecuję, że namówię ją na zdjęcia - ostatnio nawet się zgodziła, ale z moich przyczyn sesja nie wypaliła. M. na pewno gorąco Was wszystkich pozdrawia i wiem, że nawet zbierała się żeby coś Wam tu wrzucić, ale brak jej wystarczających motywacji. Zróbcie coś z tym, myślę, że kilka komentarzy i polecenie znajomym jeśli podoba Wam się to co tu działamy (trochę Was jednak ogląda). 

Do miłego !

No i music :

1 komentarz:

  1. Zostałyście nominowane na naszym blogu :*
    http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń