czwartek, 30 sierpnia 2012

Biegnij Forest, biegnij !




   Zrobiłam to ! Dzisiaj biegałam ! :D Nie dużo, ale biegłam. Wszyscy byli ze mnie dumni, a połowica zaproponowała wspólne bieganie (koń by się uśmiał :D). Wstałam przed siódmą. Wbiłam się w moje (uwaga !) fioletowe legginsy (czyt. le dżinsy : P). Odwiązałam od siebie moje czerwone trampki. Założyłam beatlesowską koszulkę. Zbiegłam ze schodów, już chciałam wrócić do domu. Przebiega mnie myśl "jak już wyglądasz jakbyś miała biegać, to idź pobiegaj". No i poszłam. Nie przebiegłam nie wiadomo ile, ale na dobry początek całkiem spoko.
   Chciałam też powiedzieć że znaleźć zdjęcie kobiety która biega, i nie ma super ekstra kaloryfera, albo jeszcze lepiej płaskiego brzucha jest na prawdę ciężko !
Chciałam tez pochwalić się, że ćwiczę jogę !

   Mój level jeszcze tak nie wygląda, ale kiedyś mi się uda :D + ona to ma jeszcze jakieś uda, a nie jak te wszystkie inne wysuszona jak patyczak. Aż się zdenerwowałam z tymi zdjęciami i o mało co nie popadłam w kompleksy. Przez chwilę się zaczęłam zastanawiać czy ja aby na pewno mieszczę się w wymiarach, jakie dziś dopuszcza świat... Ale moje myśli ukoiła piramidka liptona (:



Na razie ogarniam to xD  


P.S. Pomysł na randkę? Talia do Piotrusia Pana (sprawdza się od początku tygodnia) i Królewna Śnieżka (ale wybierzcie taką co nie jest uszkodzona i nie wyłączy się w połowie ; )

P.S.2.
- Tu pilot do wieży kontrolnej, prosimy o pozwolenie na lądowanie na lotnisku. Pasażerowie zapiąć pasy, przygotowujemy się do lądowania. Mogą wystąpić turbulencje.
Jedzenie już w buzi.
- Dziękujemy za skorzystanie z naszych linii lotniczych, życzymy miłego wypoczynku i zapraszamy do ponownego skorzystania z naszej oferty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz