wtorek, 24 kwietnia 2012

wieje wiatr, pachnie wiosną i wiem że Ty...



   Mieć u stóp cały świat !



    Macie tu trochę mnie. Jestem ruda, nie mam idealnej figury i mam krzywe zęby (ale mam szanse u Azjatów, bo to ponoć krzyk mody u nich ! ). Mam gigantyczny, trochę garbaty nos... Na dodatek nie złączyłam nóg w kostkach, przez co wydaje się że moje nogi są krzywe. I wiecie co? Dobrze mi z tym !
   Ostatnio wszystko jest dziwne. Bardzo dziwnie. Czy wy też tak macie? Nachodzi mnie nie na dziwną muzykę, która wcześniej średnio mnie zachwycała. Mało czytam (nie ma się czym chwalić bo to powód do wstydu ! ale czytam więcej niż uśredniony w statystykach Polak, który zarabia średnią krajową,etc.), co mnie smuci. Nie oglądam telewizji. Słucham radia. I zaczęłam się uczyć !
   Też jestem w szoku. W związku z moimi OGROMNYMI  lingwistycznymi zdolnościami, postanowiłam douczyć się języka obcego. Podobno do swobodnego komunikowania się wystarczy 1000 słów. :D Zobaczymy.



 


   Zbieram się do zrobienia porządku w szafie. Mam masę ciuchów, których już nie noszę. Zastanawiam się czy nie wystawić ich an allegro. Jak już sprzątnę i się zdecyduje to wrzucę link.


Ostatnie 2, czyli jak O. wygląda w rzeczywistości.






   Kiedy czytałam Fausta nie myślałam, że można zrobić z tego 2 h 13 min film !!! Wrócimy jeszcze do tego (:

   No i muzyka, która w naszym radiowęźle z ramienia A. leciała dziś 3 razy, ale nie dziwie się, bo T.REX zawsze wymiatał :







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz