sobota, 21 kwietnia 2012

Odpoczywaj w swoim rytmie !






   Słyszeliście że Rojek odszedł z Myslovitz ?! Myslovitz nigdy mnie nie jarało. Nie przeszkadzało mi, ale w kiedy w 2009 roku  w Jarocinie miałam do wyboru iść spać albo moknąć w deszczu na ich koncercie, wolałam wskoczyć w śpiwór. A jednak wczorajsza wiadomość trochę mnie zasmuciła. Z drugiej strony skoro Rojek uznał, że ten projekt już go nie spełnia to rzeczywiście lepiej że odszedł niż miałby tworzyć jakiś modny kicz, byle by się sprzedał. Trzymam kciuki !



   

Nie znalazłam sukienki, za to przyszła moja beatlesowska koszulka i znalazłam sandały po raz pierwszy od 4 lat ! Szalona ja !


  Butki :
  

Wieczorami chłopcy wychodzą na ulicę,
Bo wieczorami nie widać szarości
Nie widać brudnych ulic a latarnie nie świecą
I można udawać, że można na spacer pójść





 Dla Ciebie zrywam polne kwiaty
Szukam tych najrzadszych
Naprawdę na dużo mnie stać

Najchętniej zamknąłbym cię w klatce,

Bo kocham na Ciebie patrzeć
Naprawdę na dużo mnie stać






 Jeśli muszę i wybrać będę mógł jak odejść
To przecież dobrze, dobrze o tym wiem
Chciałbym umrzeć przy tobie 
(...)
 Nie na krześle, nie we śnie
Nie w spokoju i nie w dzień
Nie chcę łatwo, nie za sto lat
Chciałbym umrzeć z miłości






 Koszulka :



 Żyjemy w czasach satysfakcji
Kruchej więzi i modnej empatii
Nie patrząc sobie w oczy
W poszukiwaniu ściany
Znikamy ciągle znikamy





 Migoczą resztki miasta
Jest późna noc pod nami chłodna trawa
Jedyna taka chwila
Kocha się wszystko bo wszystko szybko przemija

Mówiłaś mi zawsze jesteś całym moim światem

Gdy ja nie mogłem znieść myśli że cię tracę
Już wiem

Mówiłaś mi zawsze jesteś całym moim światem

Gdy ja nie mogłem znieść myśli że cię tracę
I wiem że cokolwiek się stanie gdzie tylko będziesz to ja
Bez względu na wszystko też tam będę






 Stoję na krześle i zrywam z drzewa czereśnie
A w małym pudełku trzymam biedronki na szczęście
Stoję i nudzę się,





 Ty widzisz we mnie coś, nie ma ideału
A miłość ślepa jest
I chyba nie wiesz, że telewizja kłamie
Nie wszystko możesz mieć 






 Bez słowa i snu w zachwycie nocą a bliskość rozproszy nasz strach przed ciemnością

Będziemy tam nago biegali po łąkach okryją nas drzewa gdy zajdą wszystkie słońca

I czując cię obok opowiem o wszystkim jak często się boję i czuję się nikim







 Chcesz zabić i zniszczyć zniewolić nienawiść, ja też






Oczywiście między zdjęciami, teksty myslovitzowe < 3 Miłego dnia !


kupić marzenie, za prosto by było


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz