sobota, 24 grudnia 2011

Święta, śnieg i satelita !

Już po świętach. Teraz tylko burżujskie obiadki, z nadętą rodzinką skądś tam i leżenie na wznak. Wszyscy zadowoleni z prezentów. Mam wystrzałową koszulkę z kicią i Męskie Granie 2011. O płycie opowiem innym razem jak się już z nią osłucham, nasłucham i będę mogła szczerze stwierdzić czy mnie zachwyca czy mnie rozczarowuje. Tymczasem...
Liczyłam na śnieżne święta. Jest ponuro, wilgotno i zimno. Ale jak już mówiłam, już po świętach więc liczę na kolejne śnieżne święta. (: To pierwsze życzenia świąteczne z zeszłego tygodnia, które się nie spełniły. A w czwartek było już tak blisko !
A co do satelity. Miałam dzisiaj wypatrywać satelity bo o 16:54 przelatywał nad Polską ! Niestety niebo było zachmurzone, a mnie pochłonęło klejenie ostatnich pierogów.

Mam nadzieję, ze wszyscy dobrze spędziliście dzisiejszy wieczór. (: Wesołych !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz