niedziela, 22 stycznia 2012

Zaparzyłam herbatę (w swym pokoju nad światem)...

Wkroczyliśmy w 2012 rok ! Spóźnione Szczęśliwego Nowego Roku ! Zaraz pokażę Wam co przyda mi się w tym roku i bez czego nie będę potrafiła żyć.(:





Jak widać na powyższym oraz poniższym zdjęciu wybrałam ten kalendarz !
Idealnie spełnia swoją rolę, a w chwilach nudy, np. na lekcjach geografii przyspiesza czas podczas kolorowania obrazków. (: Wywołuje dużo uśmiechu ! Jestem tak roztargniona że już bym go gdzieś zostawiła. Na moje szczęście baczne oko E. widzi wszystko.

Telefon. 
Służy mi jako mp3 w drodze do szkoły, hufca i na milion spotkań. Oczywiście do komunikacji z całym globem też, ale już mniej. Od czasu do czasu, gdy mam wolną chwilę z chęcią zostawiam go w domu. Mój model to Nokia C3. Jestem bardzo z niego zadowolona. Porysował się na tegorocznym woodstocku, ale na prawdę dbałam o niego jak tylko mogłam... Na tapecie Duane Allman,w playliście obowiązkowo Allmani i w ulubionych numer do Marty. (: Standard.


Słoiczek z cukierkami.
Dostałam go w prezencie. Pomysł był mój i trafił do mnie. To świetna rzecz, ale radzę go schować z widoku. Ja nie wytrzymałam i od wczorajszego popołudnia w słoiku zostały tylko 4 cukierki ! 

Kubek.
Jak go zobaczyłam stwierdziłam że muszę go mieć ! W sklepie wydawało mi się że jest stworzony dla mnie... Gdy wróciłam do domu (gdzie się błękit z betonem splata w babel wysoki sięgający do chmur) zaparzyłam herbatę (w swym pokoju nad światem) i się trochę rozczarowałam. Kubek nie ma ucha więc parzy w dłonie. Jest gruby więc wolniej oddaje ciepło. Nie dokładnie umyłam gumowe wieczko i miałam wrażenie jakbym piła herbatę z odrobiną opony ! Jednak po wypiciu 3 z kolei zielonych z pigwą doszłam do wniosku że mimo wady braku ucha ma swój urok. Zachwyt wrócił. Do kubka jest dołączona puszka. Ja swoją oddałam Mamie. (:
Do tego długopis i ołówek koniecznie 3B, chodź toleruję 2B i 4B. (:

Postanowień noworocznych nie mam, za to mam listę filmów które koniecznie muszę obejrzeć :

Brudny Harry,
Siła Magnum,
Strażnik Prawa, 
Nagłe Zderzenie, 
Pula Śmierci,
Skrzypek na dachu,
Lot nad kukułczym gniazdem,
Mechaniczna pomarańcza,
Ptaki,
Apollo 13,
Psychoza,
Bezsenność w Seatlle,
Adwokat Diabła,
Człowiek z Blizną,
Zapach Kobiety,
9 i pół tygodnia,
Frida,
12 małp,
Bez przebaczenia, 
8 milimetrów,
Gdzie byłeś gdy zgasły światła?
Pan Życia i Śmierci,
Śmiertelna Pułapka,
Pulp,
Sekretne Okno,
1408,
Filadelfia,
Wszyscy jesteśmy Chrystusami,
Obywatel Kane,
Tramwaj zwany pożądaniem,
Wszystko o mojej matce,
Kto się boi Virgini Woolf?,
Rain Man, '
Matnia,
Chłopcy z ferajny,
Wrogowie Publicznie,
Człowiek Słoń,
Ucieczka z Alcatraz,
Rzeka Tajemnic,
Za niektóre mi wstyd że ich nie oglądałam jak np. Filadelfia, część z nich widziałam w dzieciństwie a jeszcze inną zaczęłam ale nie skończyłam. Te które skreślone obejrzałam już w nowym roku.
A jak Wasz nowy rok ? Macie swoje postanowienia? (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz