niedziela, 12 maja 2013

Majówka O. !

Tak spędziłam początek moich najdłuższych w życiu wakacji ! Koncerty, biwakowanie, ludzie spotykani raz do roku - co roku w tym samym miejscu, badmintony, krzyżówki, szachy (ba ! Wygrywam 20:19), kostki rubika, leżakowanie, spanie i szamanie ! To tak w skrócie. Dziękuję moim rodzicom i jednej z najbliższych mi osób za mile spędzony czas (:

Wrzucam kilka zdjęć :

 A tak Przytuła&Kruk zapraszali na swój popołudniowy koncert (: 
(Podoba mi się wzmaczniaczo-głośnik Tomka, ze statywu,megafonu i taśmy klejącej < 3)


 Tu, już koncert w Wigwamie. Kocham koncerty chłopaków. Zawsze mnie czymś zaskoczą.
 W Sławie nikt nigdy nie wiem gdzie i kiedy zagrają ! Miejcie oczy i uszy szeroko otwarte ! (:


A tu O. spędza czas puszczając banieczki w przerwie między jednym a drugim koncertem.


Banieczki,  nawet Nas widać < 3 




Lubię to zdjęcie. (:


   Mam w zanadrzu jeszcze kilka postów. M. tez się szykuję. Nie piszę, że wracamy, bo jak kiedy tak piszę to się nie sprawdza. Wyczekujcie nas !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz