wtorek, 19 lutego 2013

The Versatile Blogger Award


The Versatile Blogger Award


Zostałyśmy nominowane do nagrody przez:
Ogromnie dziękujemy Wam za nominację ; *


 A oto zasady:
-podziękować bloggerowi, który Ci nominował prze komentarz na Jego blogu
-umieszczenie nagrody Versatile Blogger Award na swoim blogu
-ujawnić 7 faktów na temat samego siebie
-nominować do nagrody 15 blogów i poinformować nominacji autorów tych blogów

7 faktów o O. :



  • Kiedy jadę pociągiem naśladuję jego odgłosy i wydaje z siebie coś na wzór : "tudum, tudum, tudum "
  • W przyszłości chciałabym wyjechać do Peru i zamieszkać tam na drzewie
  • moją największą pasją i specjalnością (harcerską) jest ratownictwo
  • Regularnie sypiam z Ktosiem (pluszowym Łosiem, którego dostałam od Św. Mikołaja pod choinkę)
  • Herbata smakuje mi najbardziej w dużych kubkach
  • Mam ogromną kolekcję szalików od, których jestem bezgranicznie uzależniona
  • W przyszłości kupię sobie stary młyn, do którego będę wyjeżdżać na wakacje 

7 faktów o M. :

loading...







Nominujemy :

   Każdego kto czyta ten post, a nie był jeszcze nominowany. Szukałyśmy blogów, które nie były jeszcze nominowane, ale to arcyniewykonalne ! Więc właśnie zostałaś/zostałeś nominowany : *





1 komentarz:

  1. Fajnie się czyta Wasz blog
    Zapraszam na mój i proszę do komentować
    fashionstyleforgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń