niedziela, 23 grudnia 2012

Wesołych świąt !

   Ja ciągle czekam na mój śnieg. Połowica powiedziała przez telefon, że życzy mi tego z całego serca - zobaczymy jak mocno :D może spadnie... Gramy w scrabble, łapki tak intensywnie że z wrażenia aż mam siniaki (: Cóż, grunt że wygrywam - standardowo ! Przeżyłam koniec świata i nie umarłam jako panna (stara panna, chodź w tym wieku mi to jeszcze nie grozi -hmmm... chyba ?) M. poradziła w piątek, że mogłabym znaleźć jakiegoś pełnoletniego desperata... może, może :D 
   Tymczasem...




Ma Tygrys powody do dumy
i cenę swą dobrze zna,
bo całe ciało ma z gumy,
sprężynę na dole ma.
Skacze, bryka i wiruje,
braknie mu aż tchu.
Szaleje bez końca,
bo widzi i czuje,
że nie ma równych mu.
Nie ma równych mu!


< 3

   Wesołych, śnieżnych i najzabawniejszych świąt !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz