piątek, 17 sierpnia 2012

Wyrażenie potoczne, przecenia ruch myśli.


Chciałabym być tak bardzo beztroska i poganiać w stroju rekinka po plaży < 3
 
    Ucieka dzień za dniem. Stres coraz bardziej odczuwalny. Zaczynamy robić coś w kierunku naszej przyszłości. Dużo o tym myślimy. Jesteśmy przerażone.Enjoy !
   Wróciłam niedawno ze Zlotu Chorągwi Wielopolskiej i powiem Wam, że to była na prawdę fajna impreza ! Mimo kilku minusów, które bardzo wyprowadziły mnie z równowagi, było mega ! Naładowałam się pozytywną energią. Myślę, że to za sprawą moich harcerzy. (: Wytańczyłam się i wyskakałam na koncertach Ciszy jak Ta i Much. Oddałam 30 ml krwi, bo mam za cienkie żyły (ale od niedzieli podbijamy Watrę więc może tam ode mnie wezmą :D ). Zaliczyłam pomarańczową trasę w parku linowym (nie było łatwo ! ). Poprowadziłam 5x te same zajęcia. Stoczyłam bitwę rycerską i ogarniam krótkofalarstwo. Na dodatek akcja-motywacja wypaliła na 100 %. Oraz wróciłam ze zlotu z kimś, kim teraz pachną moje dłonie.
   Tymczasem z M. spędzamy popołudnia. Oglądamy Street Dance 3D i obżeramy się niezdrowym żarciem. Rozmawiamy o nekrofilach, mordercach, naszych nienarodzonych dzieciach. O przyszłych kochankach też. Czyli jak zawsze, głupawka 100 %. < 3
   Najważniejsze to wyluzować się przez ostatnie 2 tyg. wakacji ! Życzę Wam dobrej zabawy !











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz