środa, 20 czerwca 2012

O. poluje na :

   Tydzień temu byłam bankrutem. Na początku tygodnia byłam w plecy o 5 dych, które komuś gdzieś się zawieruszyły. Teraz jestem o 5 dych do przodu. Była bym o stówę, ale trzeba liczyć to 5 z przed 2 dni. Tak czy siak 5 na plusie mnie satysfakcjonuje. Jak zaoszczędziłam 100 ( w zasadzie 95 zł) pokażę Wam jak już moja przesyłka do mnie dotrze. Dodam że potrzebna do matury 2013 (:
   W związku z poszukiwaniem słownika i tego co do mnie już nie długo dotrze pocztą polską i na czym zaoszczędziłam 100 zł, wybrałam się po to do empiku. Widziałam już przeceny do -50%. Pokażę Wam co mnie interesuje i na co chciałabym zapolować na tej przecenie (:

Torebka
interesuje, mnie ogromna, letnia torba (:

Trochę się obawiam, że ta powyżej się rozciągnie pod wpływem ciężaru tego co noszę w torbie...


Ta zdecydowanie wygląda lepiej na żywo (:

Buty :


Bardzo mi się podobają ! Nie sądzę, że je kupie bo nie wydaje mi się aby były warte swoje ceny i raczej bym nie miała ich do czego nosić. Ale są śliczne.

Koszule :


 Wydaje się być stworzona na upalne dni !


Spódniczki :



Jest piękna ! Ale obawiam się, że a) nie mam do niej butów, b) nie mam do niej bluzki :D


To coś, czego od dawna szukam do mojej szafy. Wymarzone zestawienie : ulubiony szalik w kwiatki, ulubiony t-shirt, ta spódnica i sandały !

Sukienki :
Ma śliczny kolor. Boję się że będzie za krótka. Na dodatek nie jestem przekonana co do asymetrycznych wzorów.

Ta sukienka, jest cudna ! Mogę ją spokojnie wykorzystać również jesienią ! To mój główny faworyt rzeczy za którymi się rozglądam :D



Szaliki :

Ma genialny wzór, ale obawiam się, że jest za krótki i za cienki, aby dobrze się układać na szyi...

T-shirt :

Reserved wypuściło świetną kolekcję t-shirtów z obrazami Klimta. Klimtowski pocałunek podoba mi się zdecydowanie w białej wersji (zdjęcie nr 3)


Swetry :
Zabójczy ! Świetne ciepłe kolory !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz