wtorek, 8 maja 2012

W ikei pomysł na tartę !

   W związku z moją dzisiejszą wizytą w Poznaniu postanowiliśmy wjechać "na chwilę" do Ikei. Zakupiłam formę do tarty i zaraz postanowiłam z niej skorzystać. Ma wyjmowane dno.



Tarta z pomidorami i kozim serem  

(ja wybrałam fetę, nie spodziewałam się ze 4 plasterki koziego sera mogą 
kosztować prawie 6 zł !)

Potrzebujesz :
  • mrożone ciasto francuskie
  • 1/2 kg pomidorów
  • 20 dag koziego sera / w moim wypadku feta 
  • 1 cebula
  • 3 łyżki oliwy
  • gałązki bazylii (ja użyłam suszonej)
  • sól, pieprz
Sposób przygotowania :

Rozmróż ciasto, a kiedy będzie elastyczne, wyłóż nim formę do tarty. Cebulę posiekaj i usmaż na złoty kolor na łyżce oliwy, przypraw. Rozłóż cebulę na cieście, posyp połową pokruszonego sera i obłóż plastrami obranego ze skóry pomidora. Posyp resztą sera, oprósz solą i pieprzem. Skrop pozostałą oliwą. Pioecz aż ser się rozpuści.




Smacznego !












    Znalazłam też parę innych fajnych rzeczy, które na pewno kiedyś sobie sprawię ! 

Urocza foremka !
 Uwielbiam tego typu fotele !





 Do środka zegara można coś schować ! (:

Zwierzaczki ! Jeż jest najlepszy ! :D










Na koniec kilka moich inspiracji (:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz