piątek, 19 sierpnia 2011

Kosmetyki czyli najlepsi przyjaciele kobiety...

Witajcie, jak Wam mija dzień? Mi bardzo dobrze, czytam i podjadam tarte z jabłkami ;)
Zważając na to że jestem konsultantką Oriflame blog nie może obyć się bez postów o kosmetykach, czyli tym co kocham najbardziej. Dzisiaj przedstawię trochę mało kosmetyki kolorowej (co postaram nadrobić później). Oto co ostatnio nabyłam:

  • żel pod prysznic Borneo Oriflame -duża zawartość (400 ml) za cenę niewiele wyższą od tej za  normalną (250 ml), super sie pieni, pięknie pachnie tropikami - można przenieść się na wakacje z których np. trzeba było już wrócić.
  • szampon normalizujący Hair X Oriflame -gęsty, pięknie pachnie, dla osób mających problemy z przetłuszczającymi się włosami polecam także odżywkę oraz suchy szampon
  • mleczko do ciała z olejem słonecznikowym Oriflame- czyli ratunek dla przesuszonej skóry, szybko sie wchłania, dobrze nawilża a poza tym, głupstwem byłoby go nie kupić za taką cene (7,90/400 ml)

  • żel do mycia twarzy Pure nature Oriflame -żel zawiera organiczne ekstrakty z  jagód acai i granatowca, dobrze oczyszcza i oczywiście ma piękny delikatny zapach, a gąbeczki do oczyszczania twarzy które dostałam gratis świetnie sprawdzają się w zmywaniu maseczek
  • oczyszczający skrub i maseczka Pure Skin Oriflame, bardzo fajnie oczyszcza i odświeża cere (z serii dla młodzieży z problemami trądzikowymi)
  • peeling myjący do ciała Joanna Naturia, ponieważ potrzebowałam coś na szybko kupiłam go- jest mały ma tylko 100 ml, jest truskawkowy (kocham) i daje dobre efekty
  • lakiery szary, miętowy i koralowy, te kolory popularne są już od jakiegoś czasu ale ja dopiero teraz postanowiłam  się na nie skusić, cena rewelacyjna a efekt trwały

Przejrzeć katalog i zakupić kosmetyki Oriflame można na mojej stronie http://www.my.oriflame.pl/martuska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz