poniedziałek, 11 czerwca 2012

Najłatwiejsze ciasto w świecie !

   Jak Wam minął długi weekend? Mnie niesamowicie leniwie. Spokojnie. Błogo leżąc przed telewizorem oglądając mecz mogłam się odstresować. Dużo czasu spędzonego z M. (: Wspólne komentowanie meczów na odległość (meczów to za dużo powiedziane, myślę że głównie piłkarzy :D ) 
   Ostatnio dużo piekę. Nie lubię gotować. Planuję znaleźć męża, który będzie genialnym kucharzem - ja mogę zmywać. Gotowanie nie sprawia mi przyjemności. Co innego pieczenie ! To świetna dziedzina. Bardzo kobieca. Moje podniebienie o wiele lepiej znosi bitą śmietanę od ziemniaków. Ale co kto lubi. Ja wole piec, zwłaszcza to co najbardziej kaloryczne (:
   Przedstawiam Wam co przegapiła M. :


Pewnie spodziewacie się, że przepis jest jakiś mega trudny i że zajmuje masę czasu !
Otóż to jest moje najłatwiejsze ciasto w świecie :D


Potrzebujesz :
  • Biszkopt (ja nie potrafię jeszcze go piec - zawsze wychodzi bardzo suchy, dlatego kupuję gotowy w piekarni )
  • 3 śmietany 30 % (w zależności jak duży jest biszkopt. Ja powinnam użyć do tego 4, aby pokryć śmietaną boki. Wydawało mi się że 3 małe śmietany spokojnie wystarczą)
  • truskawki
  • cukier

Sposób przygotowania :
   Jeśli sama piekłaś biszkopt poczekaj aż wystygnie. Jeśli kupujesz gotowy od razu możesz przystąpić do dzieła :D Przekrój biszkopt w zależność od wielkości na 3-4 części. Oddziel szypułki truskawek od owoców i umyj je.Ubij śmietanę mikserem. Ja przed ubiciem wkładam śmietanę na chwile do lodówki. Dodaje 4 łyżeczki cukru na jedno opakowanie. Więc pomnóż ilość opakowań razy 4 i wsyp odpowiednią ilość do naczynia w którym ubijasz bitą śmietanę.
   Posmaruj pierwszą warstwę biszkoptu śmietaną i ułóż truskawki. Zrób tak z pozostałymi, również na samej górze. Pozostałą śmietaną przykryj boki biszkoptu.
Czas przygotowania : max. 20 min bez pieczenia (:






Bon appetit !


Nutka od O. (:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz