niedziela, 20 maja 2012

Mroczne Cienie.

   Pamiętacie piosenkę T.Rex ?


   Na pewno słyszeliście ją w zwiastunie do filmu Mroczne Cienie który na okrągło leci w TV !
   Trochę bałam się zobaczyć ten film. Nie myślcie że dlatego, że o wampirach ! Lubię filmy Burtona. Są MEGA. Pierwszy jaki widziałam to Gnijąca Panna Młoda. Z początku mnie nie zachwycił. Ale za każdym razem kiedy w sobotni wieczór jestem chora i jestem sama w domu ten film zawsze leci w telewizji po 23 ! Jeździec Bez Głowy to jeden z lepszych filmów jakie widziałam - Marta nie podziela mojego zdania. (: Sok Z Żuka obejrzany na jednej z nocy filmowych o 3 nad ranem, zrobił wrażenie. Charlie i Fabryka Czekolady - nie zażenował. Edward Nożycoręki zachwycił realizacją ale nie treścią. Treść wybitnie nie przypadła mi do gustu. Planeta Małp jest dramatem mojego dzieciństwa. No i tam nieszczęsna Alicja Z Krainy Czarów. Cieszyłam się jak głupia na ten film, a tu takie wielkie rozczarowanie. Wynudził, zasmucił. Deep za bardzo przypominał Kapitana Sparrowa... Dzięki Bogu nie poszłam na nią do kina ! Oglądając dzisiejsze 20 minut reklam siedziałam jak na szpilkach. Zaczął się film. I jestem zachwycona ! Co prawda z zakończeniem przesadzili. Córka, która zamienia się w Wilkołaka, rzewne zakończenie rodem ze Zmierzchu.  Scena seksu z tą wiedźmą i tarzanie się po ścianach nie zrobiło na mnie wrażenia. W tym czasie zajęłam się swoją kolą.To chyba wszystkie minusy... Mega ścieżka dźwiękowa. "Alice Cooper to najbrzydsza kobieta jaką widziałem " < 3 Deep zagrał genialnie ! Może to przez makijaż gra jego oczu nie była tak podkreślona jak zwykle. Mimo tych niedociągnięć mi się podoba ! 
   Polecam, ale uprzedzam - nie każdemu przypadnie do gustu !


i scena po seksie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz